Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2014 » Грудень » 03
Тема: Поняття про окиснення й горіння. Умови виникнення та припинення горіння.
Мета уроку: навчальна:сформувати поняття про окиснення й горіння, порівняти процеси горіння та повільного окиснення; пояснити умови виникнення й припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві;
розвиваюча: розвивати подальші вміння й навички написання рівнянь реакцій і розміщення в них коефіцієнтів,узагальнювати і робити висновки, розвивати й прищеплювати пізнавальний інтерес;
виховна: виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
...
Читати далі »
Переглядів:
702
|
Додав:
nik-911
|
Дата:
03.12.2014
|
|
Хімічні властивості кисню. Реакція сполучення. Оксиди.
Мета: навчальні - ознайомити учнів з хімічними властивостями кисню на прикладі його взаємодії з вуглецем, сіркою, фосфором, залізом і магнієм; забезпечити умови для засвоєння учнями понять: реакція окислення, реакція горіння, дати уявлення про реакцію сполучення, про оксиди як складні речовини; закріпити і розширити знання учнів про хімічні реакції, уміння складати рівняння хімічних реакцій, давати назви отриманим речовинам - оксидам;
розвиваючі - сприяти формуванню: умінь виділяти загальні і суттєві ознаки і властивості, побачити проблему і знайти шляхи її вирішення, умінь застос
...
Читати далі »
Переглядів:
410
|
Додав:
nik-911
|
Дата:
03.12.2014
|
|
Тема: Добування кисню в лабораторних умовах та в промисловості.
Реакції розкладу. Поняття про каталізатор
Мета уроку: ознайомити учнів зі способами добування кисню в лабораторних умовах та в промисловості; сформувати уявлення про реакції розкладу та каталізатори на прикладі способів добування кисню; поглибити знання учнів про кисень як просту речовину, його фізичні властивості; розвивати вміння проводити хімічний експеримент; розвивати логічне мислення. Виховувати активність, увагу, інтерес до знань і прагнення їх набути.
Очікуваний результат: учень називає речовини, з яких добувають кисень; дає визначення реакції розкладу та поняття «каталізатор»; пояснює суть реак
...
Читати далі »
Переглядів:
479
|
Додав:
nik-911
|
Дата:
03.12.2014
|
|
Тема: Оксиген. Кисень, склад його молекули, фізичні властивості.
Мета: навчити розпізнавати Оксиген як хімічний елемент і кисень як просту речовину; звернути увагу на склад молекули кисню, проаналізувати його фізичні властивості; розвивати хімічну мову, пам'ять, мислення, вчити аналізувати, порівнювати, правильно робити висновки; виховувати інтерес до вивчення теми на основі принципу історизму та хімічного експерименту.
Очікувані результати: учень має знати основні поняття теми; уміти характеризувати хімічний елемент Оксиген, виходячи з його положення в Періодичній системі; уміти пояснювати, у чому полягає відмінність між хімічним елементом і простою речовиною; знати історію відкриття кисню, склад його молекули й фізичні властивості; усвідомити, що Оксиген &mda
...
Читати далі »
Переглядів:
336
|
Додав:
nik-911
|
Дата:
03.12.2014
|
| |
|
Календар |
« Грудень 2014 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|