Оксана Тарасенко

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Грудень » 03

Тема: Поняття про окиснення й горіння. Умови виникнення та припинення горіння.

Мета уроку: навчальна:сформувати поняття про окиснення й горіння, порівняти процеси горіння та повільного окиснення; пояснити умови виникнення й припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві;

розвиваюча: розвивати подальші вміння й навички написання рівнянь реакцій і розміщення в них коефіцієнтів,узагальнювати і робити висновки,  розвивати й прищеплювати  пізнавальний інтерес;

виховна: виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

... Читати далі »

Переглядів: 702 | Додав: nik-911 | Дата: 03.12.2014 | Коментарі (0)

Хімічні властивості кисню. Реакція сполучення. Оксиди.

Мета: навчальні - ознайомити учнів з хімічними властивостями кисню на прикладі його взаємодії з вуглецем, сіркою, фосфором, залізом і магнієм; забезпечити умови для засвоєння учнями понять: реакція окислення, реакція горіння, дати уявлення про реакцію сполучення, про оксиди як складні речовини; закріпити і розширити знання учнів про хімічні реакції, уміння складати рівняння хімічних реакцій, давати назви отриманим речовинам - оксидам;

розвиваючі - сприяти формуванню: умінь виділяти загальні і суттєві ознаки і властивості,  побачити проблему і знайти шляхи її вирішення,  умінь застос ... Читати далі »

Переглядів: 410 | Додав: nik-911 | Дата: 03.12.2014 | Коментарі (0)

Тема: Добування кисню в лабораторних умовах та в промисловості.
Реакції розкладу. Поняття про каталізатор

Мета уроку: ознайомити учнів зі способами добування кисню в лабораторних умовах та в промисловості; сформувати уявлення про реакції розкладу та каталізатори на прикладі способів добування кисню; поглибити знання учнів про кисень як просту речовину, його фізичні властивості; розвивати вміння проводити хімічний експеримент; розвивати логічне мислення. Виховувати активність, увагу, інтерес до знань і прагнення їх набути.

Очікуваний результат: учень називає речовини, з яких добувають кисень; дає визначення реакції розкладу та поняття «каталізатор»; пояснює суть реак ... Читати далі »

Переглядів: 479 | Додав: nik-911 | Дата: 03.12.2014 | Коментарі (0)

Тема: Оксиген. Кисень, склад його молекули, фізичні властивості.

Мета: навчити розпізнавати Оксиген як хімічний елемент і кисень як просту речовину; звернути увагу на склад молекули кисню, проаналізувати його фізичні властивості; розвивати хімічну мову, пам'ять, мислення, вчити аналізувати, порівнювати, правильно робити висновки; виховувати інтерес до вивчення теми на основі принципу історизму та хімічного експерименту.

Очікувані результати: учень має знати основні поняття теми;  уміти характеризувати хімічний елемент Оксиген, виходячи з його положення в Періодичній системі; уміти пояснювати, у чому полягає відмінність між хімічним елементом і простою речовиною; знати історію відкриття кисню, склад його молекули й фізичні властивості; усвідомити, що Оксиген &mda ... Читати далі »

Переглядів: 336 | Додав: nik-911 | Дата: 03.12.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Школа №29 м.Чернігів

  • Тарасенко Оксана  © 2025