Тема: Поняття про окиснення й горіння. Умови виникнення та припинення горіння.
Мета уроку: навчальна:сформувати поняття про окиснення й горіння, порівняти процеси горіння та повільного окиснення; пояснити умови виникнення й припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві;
розвиваюча: розвивати подальші вміння й навички написання рівнянь реакцій і розміщення в них коефіцієнтів,узагальнювати і робити висновки, розвивати й прищеплювати пізнавальний інтерес;
виховна: виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Очікувані результати: учні мають розширити свої уявлення про оксиди як продукти горіння, процес горіння, мимовільне окиснення, вибух; знати умови виникнення й припинення горіння з метою своєчасних та кваліфікованих дій під час пожежогасіння; наводити приклади засобів пожежогасіння, які можна використовувати в лабораторіях, на виробництві та в побуті.
Базові поняття й терміни: кисень, горіння й повільне окиснення, оксиди, умови виникнення та припинення горіння, вибух.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва, ноутбук, проектор. матеріали для дослідів: свічка, сірники, дерев’яна скіпка, спиртівка, вогнегасник,
Тип уроку: комбінований.
Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, самостійна робота; робота в групах,
ігри: «Естафета», «Я-репортер», «Доміно», сюжетно-рольова гра, складання сенкану.
Скачати⇒
|